Door Ineke Vos op 21 augustus 2013

Nieuwe vragen over olijfbomen en twitterende portefeuillehouder

Op 27 mei stelde de PvdA-fractie het db schriftelijke vragen over de Hoekse olijfbomen en over het twittergedrag van portefeuillehouder Verbeek. Op beide brieven kwam tot op heden geen antwoord. Dit leidde tot een nieuw schrijven van de PvdA. (Inmiddels is de vraag over de olijfbomen beantwoord. Zie onderaan dit bericht.)

• Kunt u aangeven waarom de beantwoording van deze vragen al maanden op zich laat wachten?
  • Kunt u aangeven welke kosten er door de deelgemeente tot nu toe zijn gemaakt voor aanschaf, beheer en onderhoud?
  • Kunt u aangeven wat de reden is dat de olijfbomen deze zomer weer niet in de buitenruimte te zien waren? Dit terwijl we met eigen ogen hebben gezien dat ze er prachtig bij staan.
  • Kunt u, ter verantwoording naar de belastingbetaler, aangeven wat u met deze bomen van plan bent te gaan doen?
    Beantwoording schriftelijke vragen PvdA inzake olijfbomen UIT20130789