Richard Moti voorgedragen als lijsttrekker PvdA-Rotterdam

Door Ed van Berkel op 30 september 2021

PvdA: ‘We kennen Richard natuurlijk als echte sociaaldemocratische wethouder Werk en Inkomen. Als wethouder heeft hij onder meer in 3,5 jaar tijd 15.000 werkzoekenden aan betaald werk geholpen en de medemenselijkheid teruggebracht in het Rotterdamse bijstandsbeleid. We zijn als bestuur dan ook ontzettend trots en blij dat Richard deze uitdaging op zich wil nemen. We zijn ervan overtuigd dat Richard, als misschien wel de meest zichtbare wethouder Werk en Inkomen van het land, de Rotterdammers als geen ander mee kan nemen in het PvdA-verhaal en dat we in maart een mooi resultaat gaan boeken.’ Richard zal zich op woensdag 6n oktober presenteren, en daarna volgt de stemming.

Ton van Anraad over Moti
‘Ik ken Richard al vele jaren, ook vanuit de FNV en dit is echt een kanjer en een echte sociaaldemocraat. Omdat hij (mogelijk) lijsttrekker wordt, heb ik er weer meer vertrouwen in dat we met de PvdA de goede sociaaldemocratische kant op gaan. Ik heb daarom besloten om in 2022 mee te doen met de verkiezingen voor de GC (wijkraad)

Kenningsmakingsfilmpje over Moti

Ed van Berkel